استیلا سازنده انواع دستگاه ضد عفونی کننده دست

سازنده ماشین آلات مواد غذایی

تسمه نقاله

شرکت استیلا نقاله با تسمه های PVC در ابعاد (طول ، عرض ، ارتفاع) و طبقات مختلف تولید می کند که نوار pvc متناسب با طول و ضخامت های متفاوت به شکل حلقه یکپارچه آپارات شده و روی نقاله مونتاژ می گردد.

تسمه نقاله

شرکت ایجادکاران در سال ۱۳۷۰ تاسیس گردید و از سال ۱۳۸۲ با احداث کارخانه ای در شهرک صنعتی سپهر با نام تجاری استیلا فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید ماشین آلات مواد غذایی متمرکز ساخت. از امکانات این شرکت می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

دفتر مرکزی واقع در تهران ، کارخانه با زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع/ سالن تولید به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع ، با ۲۰۰ آمپر توان برق / ماشین آلات (تراش، فرز، نورد، پرس هیدرولیک و ضربه ای، گیوتین اتوماتیک ، خم اتوماتیک ، جوش ، آرگون ، Co2 و …) بخش ریخته گری / واحد R&D (تحقیق و توسعه) / واحد نقشه کشی  صنعتی  و سیستم برق اضطراری

 021-66974469-71

شرکت استیلا نقاله با تسمه های PVC در ابعاد (طول ، عرض ، ارتفاع) و طبقات مختلف تولید می کند

تسمه نقاله

شرکت ایجادکاران در سال ۱۳۷۰ تاسیس گردید و از سال ۱۳۸۲ با احداث کارخانه ای در شهرک صنعتی سپهر فعالیت خود را در زمینه ماشین آلات مواد غذایی متمرکز ساخت.

 021-66974469-71

  • شرکت استیلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی